DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ATLETISME

Els atletes del CEVG participen en la diada de l'esport del Sant Bonaventura


CEVG

12-06-2006 13:13

Foto de grup dels components de l'equip d'atletisme

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El passat dissabte els atletes de la categoria de promoció del Club Esportiu Vilanova i la Geltrú, han participat en la jornada atlètica que organitza cada any la secció d'Atletisme de l'escola Sant Bonaventura, dins del marc de la setmana cultural.

Van participar al voltant de 45 atletes de la comarca i el Club d'Atletisme de Vilafranca del Penedés.

Les proves que es van realitzar, van ser 400 mts llisos, 60 mts tanques, llençament de pes (disc, pilota) i relleus

Una jornada molt interesant per l'atletisme escolar on també hi eren els pares com sempre donant recolzament de cada any. Esperem que aquesta jornada segueixi per molts anys.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.