12-06-2006 14:56
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
No és cap novetat que Sitges sigui un fort destí turístic de Catalunya, d'Espanya i del món. Per millorar aquest aspecte i aconseguir desenvolupar un disseny de destinació turística de qualitat, molts representants polítics i tècnics del turisme local i comarcals van assistir a la presentació el passat 8 de juny del Pla Estratègic de Turisme a Catalunya pel període 2005-2010 a l'edifici Miramar.
Catalunya és la principal destinació turística de l'Estat Espanyol i una de les més importants d'Europa, i que el turisme és un important motor en l'activitat econòmica del país. Per aquest motiu, la directora general de Turisme de la Generalitat, Isabel Galobardes, va presentar les diferents accions en matèria turística que vol impulsar l'administració catalana, en el marc de l'elaboració d'un pla estratègic de turisme que coordini els diferents sectors, tan privats com públics, i l'ens organitzador amb la finalitat de dirigir les accions turístiques cap a un mateix camí.
Amb aquesta radiografia de la informació més rellevant del mercat turístic es vol donar a conèixer d'una forma integrada i sistematitzada la realitat existent. I, per això, s'han desenvolupat una desena de programes d'actuació dividits en diferents àrees que desenvolupen un total de 48 accions.
Dins d'aquesta diagnosi, Sitges és un dels principals exemples de destinació turística, i en la seva recerca d'aconseguir ser una vila més competitiva i poder desenvolupar un bon disseny de destí turístic l'Ajuntament ha rebut amb bona disposició i voluntat el nou Pla Estratègic de Turisme de Catalunya fins el proper 2010.
PUBLICITAT
PUBLICITAT