Vegueria del Penedès

El cicle "Entre dones" finalitza al Retiro amb un taller de dones sobre la importància de l'autoestima


Ajuntament de Sitges

12-06-2006 22:12

La trobada va servir per posar punts en comú, però sobretot per aprendre

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Després del taller sobre els nous papers i les relacions de les dones al Casino Prado del passat 1 de juny, la Societat Recreativa El Retiro va ser el punt de trobada el passat dijous d'un grup de dones sitgetanes per xerrar sobre l'importància de l'autoestima, en el marc del cicle "Entre dones". Aquest´és un grup que puntualment es reuneix per debatre sobre la situació de la dona en l'actualitat. Unes reunions que, tot i ser exclusives per a dones, la figura de l'home té un fort protagonisme.

Aconseguir els recursos necessaris per actuar davant el masclisme, obtenir l'empenta per no cedir en situacions de discriminació i establir accions per lluitar contra el menyspreu a la dona és l'objectiu d'aquestes reunions periódiques que organitza la regidoria per a la Igualtat de Gènere de l'Ajuntament.

Assegudes en rotllana i amb una copa de cava al final, la trobada va servir per posar punts en comú, però sobretot per adonar-se que escoltant i intercanviant impressions s'aprèn molt. Sentir-se recolzada per companyes que viuen situacions semblants sempre dóna una cop de força que, tot i que de vegades és petit, serveix per establir noves motivacions i nous anhels a la vida.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.