Vegueria del Penedès

FLASH

Noves activitats en motiu del 125 aniversari de l'arribada del ferrocarril a Vilanova


Solblau

12-06-2006 22:39

La ruta 'Vilanova, 1881' ens servirà per conèixer com era VNG l'any de l'arribada del ferrocarril

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'urbanisme, l'arquitectura i els monuments de la ciutat que es van bastir en aquella època són els elements que descobrirem en aquestes passejades. Les rutes començaran a les 12 del migdia a la plaça d'Eduard Maristany els diumenges 11 i 18 de juny , 9 i 16 de juliol i 13 i 20 d'agost . Els itineraris s'adrecen a tot tipus de públic ja que, d'una forma didàctica, també es fa referència a com eren les formes de vida vuitcentistes i als aspectes sorprenents i curiosos que se'n derivaven. La visita es fa prèvia reserva i el preu és de 4 € per persona.

Durant el mes de maig tots/es els/les alumnes matriculats durant el curs 2005-2006 en qualsevol centre educatiu de Vilanova i la Geltrú , han tingut la possibilitat de participar en el concurs d'auques del 125è aniversari de l'arribada del ferrocarril proposat com una activitat participativa pel públic infantil i juvenil de la nostra ciutat, i el lliurament dels premis es celebrarà en un acte públic el dijous 15 de juny a les 17.30 h a la fonoteca de la biblioteca municipal Joan Oliva i Milà.

En el Museu del Ferrocarril es presentarà, el divendres 16 de juny a les 19 h, Un estiu diferent... , la cercavila de l'Imaginari en conte a càrrec de l'Associació de la Cercavila de l'Imaginari, escrit per Xavier Raventós i Cañas i amb il·lustracions i disseny gràfic de Carles Hernàndez Calvet.

Enguany la XVI Remullada Popular Vuitcentista , inclosa en la celebració de la Setmana del Mar i Festes del barri de Mar, està inspirada en el món del tren, l'estiueig i la platja, és per això que tots els participants es concentraran, el diumenge 25 de juny a les 10.30, en el Museu del Ferrocarril, per anar cap a l'Ajuntament on seran rebuts per les autoritats al saló de plens i seguidament anar cap a la platja de Ribes Roges.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.