DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Bona acceptació del concert d'Oskorri a Vilanova


Solblau

12-06-2006 22:40

Aquesta formació d'Euskadi va actuar dissabte al Teatre Principal

Els set components d'Oskorri van oferir la seva música amb una sonoritat pròpia i única, combinant instruments tradicionals d'Euskadi amb instruments més bàsics. Oskorri també va actuar al FIMPT els anys 1986, 1996 i 2000.

Oskorri, va néixer el 1971, en plena dictadura franquista i dins d'una Euskadi sacsejada per les reivindicacions i els conflictes del final del règim. Ells mateixos s'autoconsideren com una segona generació del col·lectiu basc Ez dok amairu. Al llarg de gairebé 34 anys d'escenaris, de lluita i d'esdevenir uns músics compromesos, han fet arribar el seu país, a través d'uns arranjaments totalment propis, als racons més remots del món.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.