FLASH
14-06-2006 22:45
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Sobre la qüestió, Tomàs Álvaro, com a primer tinent d'alcalde i portaveu d'ERC ha condemnat qualsevol acte que es faci contra la seu d'un partit políticament normalitzat. Per la seva part, Joan Ignasi Elena ha reiterat la condemna del govern que considera intolerables aquestes pintades, mentre q ue el segon tinent d'alcalde i portaveu d'IC-EUA, Jordi Valls, ha explicat que la pintada d'aquesta nit no és la primera que es produeix a la seu del partit al què pertany. A banda, Jordi Valls, que ha qualificat l'acte de bretolada' ha dit que a més de la pintada ha quedat malmesa la porta i el rètol del local.
A banda d'aquests fets, el govern municipal ha donat a conèixer alguns punts aprovats dimarts per la Junta de Govern Local. El primer tinent d'alcalde, Tomàs Álvaro, ha explicat la realització d'uns cursos de formació per als membres de les associacions de veïns, per fomentar la participació, que imparteixen tècnics de la Diputació de Barcelona, sobre com incidir en la presa de decisions i en la vida pública municipal'.
Així mateix, Tomàs Álvaro també ha parlat sobre les activitats d'agermanament, en l'àmbit esportiu, que es duran a terme en les properes setmanes. Aquest cap de setmana se celebra un intercanvi esportiu d'hoquei patins amb joves de Mérignac i un intercanvi del col·lectiu fotogràfic FotoItaca de l'AV de Sant Joan que se'n van a visitar el club foto Mérignac i el Centre Cívic d'Arlac.
Finalment al voltant de les Festes de Sant Pere hi haurà un intercanvi esportiu de joves de VNG i de Mérignac que practiquen diferents disciplines com el karate, l'hoquei, el patinatge, la natació i la gimnàstica.
PUBLICITAT
PUBLICITAT