FLASH
14-06-2006 22:58
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La transacció, realitzada a través de Jones Lang LaSalle i signada el passat 30 de maig, ascendeix a 61 milions deuros i suposa la primera inversió que el grup irlandès efectua a Espanya i fora dIrlanda. Com a fruit daquesta aliança, Dolce International continua amb al gestió de lhotel i centre de conferències a través dun contracte de gestió a llarg termini.
Aquesta operació forma part de lestratègia dexpansió dInchydoney Partnership a Europa dinvertir en hotels de màxima categoria. Segons el partner dInchydoney Partnership, Seamus OMahony, el grup veu en aquesta operació un important potencial de creixement i considera Barcelona i Espanya com un interessant mercat estratègic per invertir a mig i llarg termini. OMahony, estem molt satisfets amb la qualitat de la instal·lació i amb la professionalitat i entusiasme de Dolce International, pel que no descartem la possibilitat de signar nous acords si sorgeix la oportunitat.
Dolce International, companyia líder mundial especialitzada en la gestió de resorts i centres de reunions i conferències, manté la gestió de Dolce sitges, el seu primer, i per ara, únic resort a Espanya. Andy Dolce, Fundador, President i Conseller Delegat de Dolce International, valora loperació molt positivament: La gran experiència de Dolce en la gestió de centres de reunions i hotels, unida a la capacitat financera de Inchydoney, auguren importants negocis.
Dolce International continua amb la seva estratègia de creixement i preveu anunciar aquest mateix any la incorporació de dos o tres nous centres, que se sumaran als 21 establiments que gestiona la companyia. Dolce International també té plans de créixer a Espanya, sent Madrid el seu proper destí més immediat.
Dolce Sitges, inaugurat a loctubre de 2004, va assolir al 2005 els 55.000 clients i va facturar 12,7 milions deuros. Les previsions per al 2006 són molt positives: de gener a maig del 2006, el número de clients supera les 27.000 persones i la facturació ascendeix a 7,9 milions deuros, el que suposa un creixement del 68% respecte el mateix període de lany anterior. Segons Francisco José Jiménez, Director General de Dolce Sitges i de Dolce International a Espanya, tancarem lexercici 2006 amb una facturació al voltant dels 19 milions deuros, el que suposa un increment de més del 50% en comparació a lexercici anterior.
Dolce Sitges dóna treball actualment a prop de 200 persones, amb una gran part de les seves instal·lacions dedicades preferentment a les reunions, presentacions i actes. Ubicats dalt dun cim a la localitat de Sitges, compta amb 263 habitacions i suites, 35 sales de reunions i 2 amfiteatres i ofereix unes vistes espectaculars al mar Mediterrani. Aquest cinc estrelles va rebre al 2005 la distinció de Millor Hotel per a Convencions a Espanya per la publicació Business Traveller.
Inchydoney Partnership és un fons de capital privat irlandès controlat per un número definit dinversors i encapçalat per Des ODowd i Seamus OMahony. Està format per inversors procedents de diferents sectors econòmics, especialment sectors relacionats amb el desenvolupament immobiliari i la construcció, i una àmplia experiència internacional. Aquests inversors són propietaris al 100% de quatre hotels de màxima categoria a Irlanda i participen en tres propietats hoteleres més en aquest mateix país. Lestratègia dexpansió del grup passa per la inversió a hotels de cinc estrelles a Europa, sent Dolce Sitges la primera operació del grup, que preveu tancar uns altres dos acords abans de finalitzar el 2006.
PUBLICITAT
PUBLICITAT