DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Avui comença la XXXVI Setmana del Mar-Festes de Sant Pere


Solblau

22-06-2006 18:36

El pregó anirà a càrrec de Pilar Rahola, demà es fa el concurs d'All Cremat i diumenge la Remullada Popular Vuitcentista

Imatge del concurs d'All Cremat que es va fer l'any passat. FdG/Carles Castro

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Després del pregó es podrà visitar a la Casa del Mar l'exposició ‘Artesania i Treball'. Tot seguit, al Centre Cívic de Mar es visitarà l'exposició ‘L'ull del Cíclop' i al recinte del Far es podrà veure la XXVII Mostra Marinera i es presentarà la 25a revista ‘La Nostra Mar'.

El dissabte, 24 de juny, a les 19.00 hores, tindrà lloc la XXXIV edició del concurs d'elaboració d'All Cremat, plat emblemàtic de la platja de VNG. Participaran 25 parelles, que cuinaran a la vista del públic en vells fogons de carbó i ventafocs, al passeig Marítim, 63, davant de la Casa del Mar. Els assistents seran obsequiats amb receptes de l'All Cremat i d'altres menjars cuinats per pescadors de Vilanova.

El diumenge, 25 de juny, a les 11.30 hores, al Saló de Plens de l'Ajuntament de Vilanova, plaça de la Vila, 8, l'alcalde de Vilanova, Joan Ignasi Elena; Mercè Foradada, tercera tinent d'alcalde i regidora de Cultura; i Adolf Montoliu, regidor de Promoció Econòmica, oferiran una rebuda als participants a la Festa de la Remullada Popular Vuitcentista, que enguany està vinculada a la celebració del 125è aniversari de l'arribada del Ferrocarril a la nostra ciutat i que preveu la participació d'unes vuitanta persones.

Els participants es concentraran, a les 10 h, al Museu del Ferrocarril de Vilanova per tal d'iniciar una cercavila fins a l'Ajuntament. Després de la recepció, la comitiva es dirigirà a la Glorieta de Ribes Roges, on es farà la ja tradicional remullada.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.