PUBLICITAT
29-06-2006 Última revisió: 01-09-2017 12:51
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
Llicenciat en Ciències de la Informació per la UAB i postgrau en gestió de la Comunicació Política i Electoral. Xavier Abelló és director-gerent de l ICVSAM, la corporació que gestiona Canal Blau, i forma part de la junta directiva de Televisions Locals de Catalunya i de la comissió de continguts de la XTLC. Ha estat delegat de la Cadena SER a Tarragona, director del NOU DIARI, cap de premsa del Consell Comarcal del Tarragonès, director de comunicació de lAjuntament de Tarragona, responsable informatiu dOna Catalana-Tarragona, director de programes i publicacions del grup 100% Comunicació i ha collaborat amb les principals emissores i diaris del nostre país.
Abelló s'ha prestat a parlar amb nosaltres de la seva trajectòria professional, del present i futur del Canal Blau, de la XTLC, del CAC i daltres temes vinculats als mitjans de comunicació.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT