DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

El Centre de Mediació guanya el Primer Premi a les Bones Pràctiques d'Innovació i Excel•lència en Gestió Pública


VD

11-07-2006 22:14

El Centre de Mediació Social ja ha estat guardonat en altres ocasions

El Congrés, que ha reunit prop de 600 professionals i acadèmics del sector públic i de la administració, ha estat organitzat per la UPF, l'Associació Catalana de Gestió Pública, ESADE, la UAB i l'Escola d'Administració Pública de Catalunya i per primera vegada a convocat un certamen amb l’objectiu de reconèixer i donar projecció, alhora que estimular i prestigiar els lideratges innovadors al sector públic. En aquest sentit, la iniciativa en l’àmbit de la mediació de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes ha estat un dels 3 projectes reconeguts d’entre totes les candidatures presentades.

Aquest no és el primer cop que el Centre de Mediació Social ha estat premiat. L’any 2004 va ser guardonat amb el Premi de Bones Pràctiques Ciutadanes de la Diputació de Barcelona i el Premi de Bones Pràctiques Ciutadanes UN-HABITAT del Fòrum Universal de les Cultures.

Des de la seva entrada en funcionament, el mes d’octubre de l’any 2002, el Centre de Mediació Social de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes ha estat un clar exponent en l’àmbit de la mediació que ha exportat al seu model a moltes d’altres localitats i municipis. De la mateixa manera, també ha estat convidat en nombroses ocasions a participar en congressos per tal de donar a conèixer la seva experiència. Precisament, els propers 6 i 7 de novembre, estarà present en el I Congrés Internacional de Mediació i Convivència que se celebrarà a Gandia, en el qual hi participarà com a coorganitzador.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.