DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOQUEI PATINS

La Selecció Estatal arrença amb golejada en l' Europeu de Monza


Llorenç Mateo

18-07-2006 12:46

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La Selecció Espanyola ha golejat a la d’ Anglaterra per 8 gols a 0, en el partit que obria el 47`Campionat d’ Europa d’ Hoquei Patins que des de avui es disputa a Monza ( Itàlia)
L’ encontre , que no ha estat més que un entrenament pel combinat estatal, no ha tingut ni color ni emoció, ja que el porter espanyol ha estat un espectador privilegiat, nal que no li hem contabilitzat cap intervenció directa .

La primera part ha finalitzat amb un marcador de 5 gols a 0, marcats per Teixidó, Pedro Gil –tres consecutius- i Edu Fernàndez. En la segona part “Titi” Roca, Jordi bargalló i un altre cop Pedro Gil han arrodonit el marcador.

El combinat estatal ha alineat:

Sergi Fernàndez, Sergi Panadero, Marc Gual, LLuís Teixidó i Pedro Gil( equip inicial) “Mia” Ordeig, Edu Fernàndez, Jordi Bargalló i “Titi” Roca

Després del que hem vist avui i del que es va veure a San José en el darrer Mundial , la no presència en les competicions internacionals de una selecció catalana es un veritable atendat contra l’ hoquei. Així va aquest depauperat esport

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.