PUBLICITAT
FLASH
31-07-2006 21:41
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
Les elevades temperatures no van fer enrera als centenars de joves que es van anar afegint a la cua per entrar al concerts diumenge a la matinada. Al migdia de diumenge, la policia local i la brigada municipal ja vetllaven per la integritat dels fans. Els primers, van començar a regular el trànsit a la zona i a tallar els accessos per evitar els col·lapses circulatoris de la tarda, que finalment van ser inevitables. Els segons, amb les mànegues d'aigua amb que normalment netegen els carrers van aconseguir sofocar en part la calor dels joves que feia cua a la ronda Ibèrica des de ja feia masses hores.
Les portes del recinte del concert es van obrir poc abans de les vuit del vespre, tot i que l'espectacle no va començar fins tres quarts de deu de la nit, poc després del que s'havia anunciat. Els madrilenys, amb una gran puntualitat, van obrir el concert amb la coneguda "Volverà" i el públic no va deixar de ballar i gaudir de les cançons i la posada en escena d'El Canto del Loco fins passades les onze de la nit. El grup que lidera Dani Martín va interpretar cançons de tota la seva trajectòria musical i especialment de l'últim treball, Zapatillas. De fet, les dues cançons més esperades de la nit, Besos i Zapatillas, se les van reservar per tancar el concert, després de regalar unes sabatilles a una de les espectadores més joves del concert, una nena d'uns dos anys que estava a primera fila amb la seva mare.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT