PUBLICITAT
FLASH
01-08-2006 23:07
La Llevantina compta amb un col·lectiu de veïns i de veïnes amb molta motivació per participar i organitzar moltes activitats. Aquest va ser el missatge que lAssociació de Veïns de La Llevantina, presidida per Josefina Carretero, va voler fer arribar a la resta de sitgetans amb lorganització daquesta festa destiu de barri.
El programa dactivitats va ser molt divers i per a tots els públics. Des de la percussió dels Markatú, el concert dhavaneres amb el grup Alta Mar, una festa jove amb els Konfusion i els Flyers, un campionat social de tennis, un concurs fotogràfic, taller des de manualitats i passejades amb ponis a càrrec de la Hípica La Granja fins a un parc infantil, totes les actuacions van ser molt ben rebudes pels veïns de La Llevantina i daltres barris de la vila.
Després de participar de forma intensa en els actes festius, els veïns i veïnes van poder recuperar forces gràcies a la cuina més selecta, ja que la primera festa destiu de La Llevantina va finalitzar amb una mostra gastronòmica, on es van poder degustar plats característics de diferents comunitats autònomes.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT