PUBLICITAT
FLASH
02-08-2006 23:29
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
Segons han informat els Mossos d'Esquadra, en l'accident s'han vist implicats tres vehicles: dos turismes, un Fiat Punto amb matrícula de Barcelona i un Renault Safrane, i un camió de gran tonatge Mercedes Benz model 1844 (els dos darrers amb matrícula de l'Estat espanyol).
Com a conseqüència de l'accident, la conductora i única ocupant del turisme Fiat Punto, Maria Teresa F.V., ha resultat morta a l'acte. Els dos ocupants del Renault Safrane, Manuel L.P. i Teodula L.L., ambdós de 70 anys i veïns del Vendrell, es troben ingressats en estat greu a l'Hospital de Vilafranca. El conductor del camió, Rogelio BO de 33 anys i veí de San Lúcar de Barrameda, ha estat traslladat com a ferit lleu a l'Hospital de Vilafranca.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT