DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Els clubs d'hoquei de Vilanova inicien el procés per unificar-se


Solblau

06-08-2006 23:23

L'objectiu és promoure l'afició a l'hoquei a la ciutat

Moment de la signatura de l'acord. Solblau

L'objectiu de l'acord és unificar les entitats esportives esmentades per promoure l'afició a l'hoquei dels més petits i faci encara més gran el lema que situa a Vilanova com a la capital de l'hoquei. Mitjançant aquest acord s'iniciarà el procés de reorganització de l'hoquei patins de la ciutat, unificant els clubs existents en l'actualitat.

L'acord ha estat subscrit per Joan Ignasi Elena, alcalde de VNG; i els representants dels clubs d'hoquei de VNG. A l'acte, també hi era presenta la regidora d'Esports de VNG, Iolanda Sánchez. L'alcalde ha destacat que la suma dels tres clubs multiplicarà l'entusiasme que es viu a la ciutat per l'hoquei. Així mateix, els representants dels clubs i la regidora d'Esports s'han felicitat per l'acord assolit i han destacat que serà un important `pas endavant per l'afició de l'hoquei a Vilanova i la Geltrú.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.