DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Els passatger d'un tren de la línia de Vilanova queden una hora tancats a la sortida de Sants


VD

06-08-2006 23:32

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

A les nou vespre de dissabte tenia lloc l'avaria. El tren que sortia de Barcelona en direcció a Vilanova es va aturar poc després de deixar l'andana de Sants i els passatgers van haver d'esperar-se dins del tren fins que els tècnics de la companyia ferroviària van poder reparar l'avaria.

Al final, l'aturada va ser de poc més d'una hora i a les deu de la nit el tren reprenia el seu camí. El comboi anava mig ple i la majoria dels viatgers eren treballadors que tornaven cap a casa a les comarques del Baix Llobregat i el Garraf.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.