DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Diversos regidors assumeixen l'alcaldia accidental a Vilanova durant les vacances


Solblau

16-08-2006 21:58

Míriam Espinàs, Adolf Montoliu i Mercè Foradada ocuparan aquest càrrec durant el període de vacances

A partir de dissabte, 19 d'agost i fins el divendres 25 d'agost, el regidor de Promoció Econòmica, Adolf Montoliu, assumirà l'alcaldia accidental de la ciutat.

Finalment, del 26 d'agost al 4 de setembre, serà la tercera tinent d'alcalde i regidora de Cultura, Mercè Foradada, l'alcalde accidental de VNG.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.