PUBLICITAT
FLASH
24-08-2006 0:15
La regidora dEducació, Pilar González considera que, tot i que ha millorat la situació de lensenyament al municipi i que sestà complint laposta per a un ensenyament de qualitat, encara cal consolidar alguns equipaments.
Pel que fa a la construcció dun nou gimnàs al Charlie Rivel està previst que properament es doni lobra a concurs públic. De fet, lAjuntament es reunirà al setembre amb la delegada dEnsenyament de la Generalitat per concretar els terminis. Lobjectiu daquest projecte és recuperar els espais i els diversos equipaments educatius dels primers anys, que lantiga massificació de fa quatre els va convertir en aules. Un altre novetat que suposarà un pas endavant en la millora de les infrastructures del collegi Charlie Rivel és que durant aquest curs el centre tindrà cuina. Amb aquestes dues actuacions es dóna resposta a una llarga reivindicació tant de lAMPA (Associació de Mares i Pares) com de la direcció del centre.
Per altra banda, està previst que el proper 11 de setembre, segons el compromís de lempresa constructora, estiguin acabades les obres dampliació de la llar dinfants de Cubelles, que cobrirà el 88% de les demandes del centre. González és conscient que lincrement de població escolar és molt forta, dun 17% del total de la població en general i no ens podem adormir. És, en aquest sentit, que ja sestà planificant el futur educatiu amb la petició de la tercera escola de primària per al 2009, tot i que es començaria a treballar en temes modulars al 2008. Pel que fa a la seva ubicació, és previst que tant la tercera escola de primària com la segona llar dinfants subiqui a la zona de lIES. Per a la regidora des deducació sha donat un pas qualitatiu, recordant que al mes de juliol en sessió plenària i per unanimitat es va declarar Cubelles com a Ciutat Educadora. Aquest projecte es donarà a conèixer a la població al mes de setembre. Diferents teixits associatius estan fent una tasca educadora i cal que fem una xarxa per a leducació, diu Pilar González.
Pel que fa a linici al setembre de la segona línia de batxillerat a lIES, la regidora espera que més endavant puguin haver mòduls formatius perquè els alumnes puguin trobar alternatives. Finalment, la regidora també ha anunciat que les biblioteques dels tres centres educatius a través del projecte edu estaran obertes des daquest mes de setembre al públic en general.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT