DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

El servei de llar d’infants de Cubelles s’adjudica a l’empresa Educare XXI SL


Ajt Cubelles

31-08-2006 23:41

És la mateixa empresa que portava el servei fins ara i la única que ha concorregut al concurs

En el termini de presentació de propostes, la única empresa que va presentar una oferta va ser Educare XXI SL (Grup d’Iniciatives i Programes SL), que era la que portava el servei fins al moment. La mesa de contractació va emetre informe favorable sobre l’empresa el 13 de juliol i recentment s’ha formalitzat el contracte per als propers tres anys, podent-se prorrogar dos anys més.

El cost del servei per a l’Ajuntament de Cubelles serà, com a màxim, de 7.897,58 €, després de l’oferta presentada per l’empresa adjudicatària sobre el preu d’adjudicació, que s’havia fixat en un màxim de 12.626,326 €. Els costos dels usuaris s’establiran mitjançant l’aprovació per ple de la corresponent ordenança fiscal (número 27).

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.