Vegueria del Penedès

FLASH

Conveni entre l'Ajuntament de Vilanova i el Servei Català del Trànsit per fer un Pla Local de Seguretat Viària


Solblau

14-09-2006 23:29

El pla ha d'establir les accions i millores a la xarxa viària de Vilanova per reduir la sinistralitat

Imatge d'un dels accidents de trànsit més greus que han tingut lloc aquest any al nucli urbà. FdG/Rita Lamsdorff

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Segons ha explicat el director del Servei Català de Trànsit, Rafael Olmos, aquest organisme s'ha marcat com a prioritat que l'any 2010 s'hagi reduït en un 50% el nombre de morts a les carreteres, respecte el nombre registrat l'any 2000.

Per la seva banda el cap de la Policia Local, Dionís Ginés, ha manifestat que mitjançant el conveni es crearà una comissió de seguiment que elaborarà el Pla Local de Seguretat Viària que haurà de definir les àrees d'actuació i els objectius que s'han de posar en pràctica a la xarxa viària de VNG.

L'alcalde de VNG, Joan Ignasi Elena, després de signar el conveni ha explicat que, el pla determinarà les millores i els compromisos a què arriba l'Ajuntament de VNG per millorar els punts problemàtics, susceptibles de generar sinistralitat a la xarxa viària de la ciutat.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.