DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Sant Pere de Ribes no entrarà, de moment, a formar part del consorci comarcal de la TDT


VD

21-09-2006 19:05

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Arran de la demanda de diversos grups municipals durant el torn de precs i preguntes, l'alcalde de Sant Pere de Ribes, Josep Antoni Blanco, va explicar que de moment no entraran a formar part del Consorci per a la Gestió del Servei de Televisió Digital Local Pública del Garraf.

Segons va argumentar Blanco, al municipi li corresponia pagar uns 240.000 euros que en els pressupostos d'aquest any no estaven contemplats i "de moment hi havia d'altres qüestions més prioritàries", segons l'alcalde del municipi. No obstant, l'alcalde no descarta entrar a formar part del consorci de la TDT al Garraf més endavant.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.