PUBLICITAT
FUTBOL
06-10-2006 21:09
El rival serà el Blanes, un equip que fa no res estaba a categories regionals i que a cop de talonari ha fet equips per pujar any rere any fins arribar la present temporada a Tercera Divisió. A les seves files té jugadors de contrastada categoria com Javi Garcia, Clotet o Sarabia. És un equip de d'una alçada considerable, cosa que el fa molt perillós en les jugades a pilota parada. La seva mitjana d'edat és molt elevada, amb jugadors per sobre dels 32 anys.
Per la part Vilanovina, els jugadors que aniran convocats seràn els mateixos que van anar a jugar a Reus, segons confirmava Palanca aquest migdia al Primer Minut. Javi Garcia ja ha tornat als entrenaments tot i que no esta encara per jugar completament i David Suarez segueix la seva recuperació de la lesió.
Per fer bo el punt de Reus, s'hauria de guanyar al Blanes per així seguir mantenint la imbatilibilitat a casa i seguir sumant a la lliga, on s'establiria la mitjana anglesa particular del Vilanova: Guanyar a casa i puntuar fora.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT