PUBLICITAT
FLASH
12-10-2006 22:16
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
Davant la necessitat destendre a la comarca la cultura de la gestió de la qualitat en matèria de turisme i per tal de mantenir la competitivitat de l'activitat, des del Consorci de Turisme del Garraf sinicia aquest mes la implantació a la comarca del Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinacions (SICTED). UN dels objectius és oferir tant als residents com als visitants productes i serveis amb garantia de qualitat des de l'àmbit privat i el públic.
El SICTED va adreçat a tots els professionals del sector turístic, tant de làmbit públic com del privat, els quals preocupats per la qualitat del serveis que presten i per la satisfacció dels visitants volen impulsar la qualitat de loferta turística del Garraf.
Concretament, aquest model simplantarà a la comarca durant els propers 10 mesos i contempla lorganització de:
Sessions formatives que tractaran sobre els conceptes clau de satisfacció del client i sobre la destinació, lempresa i el professional turístic.
Sessions formatives per tipologies dempresa per transmetre coneixements generals sobre lactivitat turística a tots els participants i coneixements específics aplicables a cada un dels tipus dempreses o entitats.
I visites individuals als establiments i empreses per oferir assessorament tècnic individualitzat a les empreses participants i mesurar el grau daplicació de les recomanacions donades en les sessions formatives.
Al final del procés, satorgaran els distintius de reconeixement a la participació i implicació de les persones, empreses i entitats que hagin aconseguit implantar el SICTED.
Així, el proper 19 doctubre, responsables dallotjaments, restaurants, agències de viatges, empreses dactivitats doci actiu, cellers, museus, oficines i punts dinformació turística, serveis municipals de platges, policia municipal, parcs naturals i comerços dels municipis de la comarca participaran en la primera jornada de formació que dóna et tret de sortida a aquest procés i que pretén fomentar la cultura de la qualitat, millorar la prestació dels serveis de lempresa turística i dels serveis turístics municipals, formar els recursos humans del sector, incrementar la satisfacció del client i, conseqüentment, líndex de fidelització.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT