DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

El sector turístic del Garraf implantarà el sistema integral de qualitat turística en destinacions a la comarca


VD

12-10-2006 22:16

L'àmbit públic i privat traballaran durant 10 mesos per consolidar el SICTED

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Davant la necessitat d’estendre a la comarca la cultura de la gestió de la qualitat en matèria de turisme i per tal de mantenir la competitivitat de l'activitat, des del Consorci de Turisme del Garraf s’inicia aquest mes la implantació a la comarca del Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinacions (SICTED). UN dels objectius és oferir tant als residents com als visitants productes i serveis amb garantia de qualitat des de l'àmbit privat i el públic.

El SICTED va adreçat a tots els professionals del sector turístic, tant de l’àmbit públic com del privat, els quals preocupats per la qualitat del serveis que presten i per la satisfacció dels visitants volen impulsar la qualitat de l’oferta turística del Garraf.

Concretament, aquest model s’implantarà a la comarca durant els propers 10 mesos i contempla l’organització de:
• Sessions formatives que tractaran sobre els conceptes clau de satisfacció del client i sobre la destinació, l’empresa i el professional turístic.
• Sessions formatives per tipologies d’empresa per transmetre coneixements generals sobre l’activitat turística a tots els participants i coneixements específics aplicables a cada un dels tipus d’empreses o entitats.
• I visites individuals als establiments i empreses per oferir assessorament tècnic individualitzat a les empreses participants i mesurar el grau d’aplicació de les recomanacions donades en les sessions formatives.
• Al final del procés, s’atorgaran els distintius de reconeixement a la participació i implicació de les persones, empreses i entitats que hagin aconseguit implantar el SICTED.


Així, el proper 19 d’octubre, responsables d’allotjaments, restaurants, agències de viatges, empreses d’activitats d’oci actiu, cellers, museus, oficines i punts d’informació turística, serveis municipals de platges, policia municipal, parcs naturals i comerços dels municipis de la comarca participaran en la primera jornada de formació que dóna et tret de sortida a aquest procés i que pretén fomentar la cultura de la qualitat, millorar la prestació dels serveis de l’empresa turística i dels serveis turístics municipals, formar els recursos humans del sector, incrementar la satisfacció del client i, conseqüentment, l’índex de fidelització.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.