Vegueria del Penedès

FLASH

L'Assemblea de Joves de Vilanova es mobilitza en contra del 12-O


VD

13-10-2006 9:31

Un centenar de joves es manifestar contra el feixisme

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Un grup de membres de l'Assemblea de Joves de Vilanova va reivindicar la supressió de la festa del 12 d'octubre recordant «la massacre indígena de 1492» en una classe que va impartir un professor d'història de l'institut Lluch i Rafecas de Vilanova.

Al vespre, l'entitat també va convocar una manifestació antifeixista que va reunir prop d'un centenar de joves. La marxa va recórrer el centre de la ciutat amb crits en contra de la celebració del dia de la Hispanitat i de l'exèrcit espanyol. Alguns dels manifestants van fer pintades en parets i aparadors amb el lema de la marxa.

L'Assemblea de Joves continuarà amb els actes de la setmana antifeixista el cap de setmana: Dissabte s'han preparat activitats infantils a la plaça de les Cols, com ara un recital de rondalles a càrrec de Perot, una actuació del cantautor Pep Roig i una xocolatada popular.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.