PUBLICITAT
TENNIS
23-10-2006 22:47
Primera derrota de la temporada de lequip de preferent a casa contra els Lluïsos de Gràcia per 2-4, en un partit on Francesc Conde havia de suplir la baixa de Jordi Cepero. Marc Lari no va poder guanyar cap dels seus dos partits i Conde tampoc, i pels de Vilanova només van poder puntuar Salva Milà en un individual i la parella Lari/Milà en el doble.
Lequip de tercera provincial continua intractable i va superar amb molta comoditat per 4-0 al Centre. Lequip format per Marc Galofré, Carles Pina, Pau Jara i David Montero continua líder i amb pas ferm.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT