PUBLICITAT
MOTOR
30-10-2006 20:30
La recent estrenada parella de rallis Climent Domingo i Albert Garduño, pilot i copilot respectivament, van desplaçar-se aquest cap de setmana a Écija (Sevilla) per prendre part als dos rallis de terra que se celebraven a la localitat andalusa. Els rallis, un dissabte i laltre diumenge, eren puntuables pel certamen nacional de lespecialitat de terra i el binomi Domingo-Garduño va competir-hi amb els objectius dacabar les dues proves, millorar els seus propis registres i seguir evolucionant la seva compenetració dins del cotxe. Per aquesta ocasió, Domingo i Garduño van córrer a bord dun Seat Ibiza 2.0 GTI caracteritzat per la seva duresa i fiabilitat en pistes de terra.
Durant els entrenaments de divendres les circumstàncies no semblaven gaire òptimes per disputar el ralli amb normalitat. Les fortes pluges caigudes a la zona durant la setmana presentaven un recorregut molt trencat i ple de fang i bassals. Aquesta situació, feia que lorganització decidís ja divendres anullar el primer i tercer tram de la jornada de dissabte degut a la impossibilitat de passar-hi amb cotxe i per complir amb les estrictes normes de seguretat.
Un cop ja en competició, Climent Domingo i Albert Garduño es van trobar el que sesperaven: un ralli realment complicat. El fet dhaver-hi zones ràpides, on es passava en sisena marxa al màxim de potència, amb els forats i el fang de la superficie feien del recorregut una combinació molt perillosa. Prova daixò és que de la cinquantena dequips participants desplaçats a terres andaluses tan sols divuit vàren finalitzar la prova del diumenge.
Després de superar els difícils rallis, Domingo comentava que mai havia corregut en situacions tan adverses, ha sigut molt complicat mantenir el cotxe a la pista. La valoració, però, ha sigut molt positiva perquè hem aconseguit acabar les dues proves i hem marcat molt bons registres. Ens hem classificat 4rts i 5ens de dues rodes motrius just per darrera dels vehicles més competitius de la categoria i estem molt satisfets.
El copilot vilanoví afegia: hem dagrair lesforç que Arcs Music Club ha fet per ajudar-nos a completar la temporada. Els gerents de lArcs shan bolcat en el nostre projecte i estem molt contents de que ajudin a lesport del motor vilanoví. Sense les seves aportacions econòmiques i les de la resta dels nostres patrocinadors seria impossible poder competir en aquest esport.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT