DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Dues noves avaries a les rodalies de Renfe tornen a marcar la jornada dels viatgers del Garraf


VD

30-10-2006 22:53

La línia de rodalies del Garraf ha quedat també afectada. fdg/c. castro

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La primera avaria s'ha pogut solventar al migdia, després de reparar la xarxa elèctrica entre Clot i Sagrera. La avaria ha afectat el sistema d'electrificació d'aquest tram a dos quarts de set del matí pel tall d'un cable a causa d'un mal contacte entre els fils de la catenària, l'origen del qual encara s'està investigant. Segons la companyia ferroviària, per solucionar aquest problema ha estat imprescindible tallar la tensió.

La segona avaria ha tingut el seu origen en un tren de rodalies de la línia 2 de Barcelona, que realitzava el recorregut entre Barcelona-Sant Andreu Comtal i Sant Vicenç de Calders. El tren ha patit un incident a la sortida de l'estació d'origen, a les cinc de la tarda. Segons Renfe, s'han sortit del carril tres dels bogies d'una de les composicions que conformen el vehicle, sense que encara es coneguin els motius i sense provocar cap ferit.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.