08-11-2006 12:48
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Dissabte van actuar a la plaça Vella de Terrassa dins dels actes de la diada dels Castellers de Terrassa, i després de passar la nit a prop de Manresa, van actuar diumenge a les 12 del migdia a la Fira despectacles darrel tradicional de la capital del Bages organitzada per la Generalitat de Catalunya. Les dues actuacions van ser calcades; 5 Ventalls, Pira de 9, Capdil 7x8, Vol de 4 amb dos Vols de 3, Tripira amb pilar, Catedral, Triplanxa, Focking de 7 puntes i per finalitzar lactuació 3 Cristos. Les dues actuacions van deixar un bon regust de boca pel nivell de lactuació, lagilitat i rapidesa. A més a més el nombrós públic assistent a les dues actuacions va animar molt a la colla vilanovina.
Els vilanovins tancan aquí, una bona temporada, però seguiran amb les seves activitats com a entitat, i aquest cap de setmana es trobaran tots, a lEstol, una casa de colònies situada a Sant Martí Sarroca, per fer unes jornades de convivència i planificar la temporada vinent.
PUBLICITAT
PUBLICITAT