DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Tall de trànsit al carrer Llanza per una escomesa del clavegueram


VD

08-11-2006 20:35

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Per aquest motiu, el carrer de l’Havana es tallarà a partir del carrer dels Escolapis, amb avisos a les cruïlles del carrer de la Unió, rambla del Castell i rotonda d’Eduard Toldrà. El carrer de Josep Llanza romandrà tallat a partir de la rambla de Josep Antoni Vidal, quedant restringit el servei de bus urbà, durant el primer dia.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu adreçar-vos a la Regidoria de Serveis Viaris i Habitatge de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú de dilluns a divendres de les 9 a les 13.30 hores i els dimecres de les 16.15 a les 19.15 h, o bé al telèfon 93 814 00 00.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.