DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Slow-food Garraf presenta el productes locals del Jura


Vd

19-11-2006 18:06

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

L’associació Slow-Food del Garraf organitza el proper dijous 30 de novembre a dos quarts de nou del vespre un sopar temàtic sobre la regió del Jura al restaurant “Osmazomo” de Vilanova i la Geltrú. El Jura és una regió de mitra muntanya situada a la frontera entre França i Suïssa. A més dels seus paisatges, el Jura posseix una
cultura gastronòmica molt rica. La proposta d'Slow-food és tastar el formatge de “Comté”, la famosa salsitxa de “Morteau” i els particulars vins blancs amb gust de nous.

Les persones interessades a assistir al sopar poden trucar al telèfon 618266494 o enviar un missatge a l’adreça electrònica: slowfoodgarraf@yahoo.es. El preu del sopar és de 35 euros per als socis i 45 euros per als no socis.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.