FLASH
28-11-2006 21:52
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
LAjuntament de Vilanova i la Geltrú ha informat que de l11 al 14 desembre el lateral de la rambla de la Pau romandrà tallat al trànsit de vehicles a causa dunes obres denderroc duna part del mur que delimita la zona de lEixample de Mar. El tram afectat per la restricció és el que circula en sentit mar, entre els carrers de lÀncora i de Pere Jacas.
Durant lhorari de treball, entre les 930h i les 18h, no es podrà circular per aquest tram, quedant tallat el carrer de lAncora a partir del carrer de Magdalena Miró. Lentrada i sortida dels guals afectats es realitzarà pels carrers de lAncora i de Conxita Soler.
PUBLICITAT
PUBLICITAT