DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Els empresaris del Penedès i el Garraf ja tenen el seu codi ètic


VD

30-11-2006 21:39

L’acte de presentació del nou Decàleg d’Ètica empresarial va tancar la programació de l’Any ADEG 2006, dedicat a l’Ètica empresarial i les bones pràctiques.

En el marc de la conferència «Ètica i empresa», a càrrec de Daniel Arenas, professor d'Esade en les àrees d'Ètica empresarial i Responsabilitat social de l'empresa, l’Asso-ciació d’Empresaris de l’Alt Penedès, el Baix Penedès i el Garraf va presentar el Decàleg d’Ètica empresarial. El document pretén aglutinar i sintetitzar en deu punts els aspectes més importants de les bones pràctiques a les empreses amb l’objectiu de fer-les més competitives, respectuoses i responsables amb tots els agents del territori i els seus actors implicats.

El nou decàleg es basa en dos elements principals: les persones i l’entorn, perquè una empresa no és res més que un grup de persones organitzades i especialitzades en realitzar una feina conjuntament i el seu entorn és bàsic en la seva gestió, tal i com va expressar Marcel·lí Ferrer, portaveu de la Comissió de l’Any ADEG 2006 que va fer la presentació del document. El Decàleg és un document obert a aportacions noves, però sempre orientat al respecte a les persones i a la continuïtat de la vida al planeta i aplicable a qualsevol empresa independentment del sector en què treballi i el seu abast.

L’acte, que va ser introduït per Joan Collel, Defensor de la Ciutadania de Vilanova i la Geltrú, va concloure la programació de l’Any ADEG 2006 per donar pas al nou Any temàtic 2007 de l’ADEG, dedicat aquesta vegada a l’Empresa i el desenvolupament sostenible.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.