Vegueria del Penedès

FLASH

El web de l’ADEG registra nous rècords


VD

14-12-2006 22:51

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’any 2006 es tancarà amb un registre estadístic superior a les 130.000 sessions de treball realitzades en el web de l’ADEG i amb gairebé 5 milions d’accessos.

La mitjana de temps dedicat pel que fa a les sessions operatives ha estat de 5 minuts i 49 segons. En detall i en conjunt, aquestes dades suposen tot un rècord i reflecteixen el creixement de l’entitat, atès que gairebé ha doblat (92%) els resultats de l’any passat. A l’exercici 2005 els registres equivalents van ser de 78.493 sessions i 2.543.551 accessos.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.