PUBLICITAT
FLASH
18-12-2006 22:57
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Les tasques de control es realitzen amb sensors dultrasons i amplificadors de so en horaris de matinada, quan el consum hauria de ser nul. Amb aquestes operacions es detecten les escomeses que tenen pas daigua continuat, bé per fuita interna o a causa de la pèrdua daigua que no consumeixen, la qual surt pel sobreeixidor cap el clavegueram per manca duna boia que ho impedeixi.
Properament els subministres daquells abonats de qui es detecti consum nocturn per fuita o per no disposar de boia o que aquesta no funcioni, rebran una comunicació de la Companyia dAigües i la visita del personal inspector que comprovarà la situació de la instal·lació.
Posteriorment, una persona del servei comercial es posarà en contacte per informar-los dels avantatges que suposa el pas a comptadors.
Cal recordar que la Companyia dAigües, en consums per aforament, subvenciona el 100% de la instal·lació de boies i que labsència de les mateixes pot ser motiu de sanció segons estableix el Reglament del Servei dAbastament.
Aquesta actuació localitzada al barri de Mar, sampliarà progressiva i rotativament a la resta de sectors de la ciutat que encara disposin de consum daigua per aforament.
PUBLICITAT
PUBLICITAT