DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

El PP pregunta al govern de la Generalitat sobre els abocaments al Foix


VD

20-12-2006 22:04

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

En la pregunta es fa esment què, davant la denúncia feta per una entitat ecologista de Cubelles, del possible abocament d’aigües residuals a la desembocadura del Foix, que pot haver estat l’origen de l’aparició de peixos morts a la zona.

Es sol•licita al Consell Executiu que contesti a les següents preguntes:

1.- Quines accions s’han dut a terme, per determinar la causa de la mort de peixos, a l’indret esmentat?

2.- Sí l’Agència Catalana de l’Aigua o el Departament de Medi Ambient coneixen les causes que han pogut originar aquestes circumstàncies, quines són?

3.- S’ha adoptat algun tipus de mesura de prevenció per evitar altres conseqüències?

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.