Vegueria del Penedès

FLASH

Fecsa Endesa inverteix 82.000 euros per a millorar el subministrament elèctric a la comarca del Garraf


VD

27-12-2006 22:39

Les obres han comportat el canvi d’alguns aparells de la subestació de La Geltrú, a més de la construcció d’un nou centre de transformació a Sant Pere de Ribes

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquesta actuació, que ha suposat una inversió de 82.000 euros, també ha permès equilibrar la configuració de la xarxa de mitja tensió de la zona, possibilitant el creixement vegetatiu i dotant a la infrastructura elèctrica d’un major qualitat i seguretat.

La principal mesura s’ha centrat a canviar alguns aparells de la subestació de La Geltrú. Amb aquesta actuació es permet una intensitat de 800 ampers, fet que evitarà la formació de nous punts calents a la xarxa i millorarà al mateix temps la qualitat i seguretat en la instal·lació.

Les millores, que beneficiaran a 52.000 clients, també han comportat la construcció d’un nou centre de transformació a Sant Pere de Ribes. En aquesta nova instal·lació s’ha substituït antics aparells d’aïllament per noves cel·les compactes d’una nova tecnologia amb característiques especialment aïllants, i que és més segura de cara a suportar ambients salins i humits o de forta pol·lució.

Amb aquesta mesura es possibilita una capacitat de maniobra més ràpida i es minimitza el temps de reposició del servei en cas de produir-se una incidència. A més, aquesta nova tecnologia gairebé no requereix manteniment, a diferència de la tecnologia anterior, que obligaven a tallar temporalment el subministrament elèctric als clients per fer aquesta tasca.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.