PUBLICITAT
FLASH
02-01-2007 16:57
La carpa reial ha obert aquest dimarts a les cinc de la tarda i no tancarà les portes fins les nou del vespre. La resta de dies de la setmana, L'Eliseu tindrà les portes obertes de la seva carpa de les onze del matí a les dues del migdia i de les cinc a les nou del vespre.
Com en anys anteriors, l'Eliseu estarà acompanyat en la seva tasca dels escrivents i músics, mentre que a fora de la carpa hi haurà diverses actuacions d'animació per fer més entretinguda l'espera dels qui vulguin acostar-se a dipositar la carta als reis. Aquest any, unes gran girafes faran més soportable l'espera dels nens que han de seguir una llarga cua fins arribar als braços de l'Eliseu
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT