PUBLICITAT
FLASH
07-01-2007 17:13
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Fa unes setmanes que es van posar en marxa les obres de la segona fase del complex esportiu Parc del Garraf, ubicat a la ronda Ibèrica de Vilanova. Aquestes obres consisteixen en la construcció de dues piscines exteriors amb solàrium, dues pistes de pàdel i l'ordenació i del pàrquing adjacent a les piscines exteriors.
El projecte té un cost d'un milió d'euros i es previst que es puguin inaugurar coincidint amb la revetlla de Sant Joan d'aquest any. Els abonats del Parc del Garraf hauran d'assumir un increment extraordinari de quotes en la data de l'obertura dels nous serveis que serà d'1'5.
PUBLICITAT
PUBLICITAT