Vegueria del Penedès

FLASH

El Cap de la Vila acollirà a partir de dilluns la segona part de l’exposició municipal sobre els projectes de Sitges


VD

18-01-2007 23:46

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquesta mostra, que també inclourà els pannells explicatius de la primera part, dedicada a l’àmbit dels serveis a les persones i que es va instal·lar al Centre Cívic del Poble Sec durant el passat mes de novembre, tindrà un caràcter itinerant durant les tres setmanes que romandrà exposada. Entre aquest dilluns i el proper dissabte 27 de gener s’ubicarà al Cap de la Vila, del 29 de gener al 3 de febrer es traslladarà als jardins contigus a l’estació de RENFE, i, finalment, entre el 5 i el 10 de febrer estarà al Local Social del barri de les Cases Noves, a la plaça dels Pescadors.

Aquesta part de l’exposició compta amb un total de 6 pannells informatius per abordar els temes relacionats amb l’organització territorial, les polítiques mediambientals i la promoció econòmica de Sitges, basant-se en els eixos i en els objectius que estructuren l’acord de govern 2003-2007. Els pannells explicatius fan referència a mitja dotzena de temes concrets com la millora de la qualitat de vida, dels espais per a les persones, de l’entorn, de l’economia local, de la formació i de l’ocupació, i de les iniciatives pel turisme.

L’exposició “Vine a descobrir els nous projectes. Més pel futur. Més per Sitges”, que estarà formada per un total de 14 pannells informatius, romandrà oberta a les tres ubicacions que conformen la seva itinerància, esmentada anteriorment, de dilluns a dissabte de 16 a 20 hores.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.