28-01-2007 13:08
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest és lobjectiu de la recent creada Agència de Promoció de Turisme per reposicionar la marca Sitges en els circuits econòmics i turístics, tant a nivell nacional com internacional. Per lalcalde, Jordi Baijet, es tracta de fidelitzar els usuaris a una marca de prestigi, com és Sitges, oferint una oferta diversificada basada en criteris de qualitat i excellència. Daquí que es vulguin impulsar campanyes de promoció internacional per mostrar el ventall de possibilitats que ofereix la nostra vila.
Creada per lAjuntament, lAgència tindrà plena autonomia de gestió i un consell general com a òrgan de govern. Al darrera, però, hi ha la implicació i suport de les principals institucions catalanes, com Generalitat, Diputació i el mateix consistori sitgetà, així com la Cambra de Comerç de Barcelona i gremis i associacions empresarials privades. En aquest sentit, es vol promoure aliances estratègiques entre diferents sectors sovint arraconats i que ara poden participar activament en la presa de decisions, explica Baijet. La nova Agència de Promoció de Turisme compta amb un pressupost de dos milions deuros aportats en un 80% per les institucions i el 20 restant per lempresa privada.
(article publicat al diari AVUI)
PUBLICITAT
PUBLICITAT