Vegueria del Penedès

Sitges es ven al món


Bernat Deltell

28-01-2007 13:08

Unificar i donar suport a les accions de promoció de Sitges com a marca associada al turisme de qualitat.

Les platges de Sitges son conegudes arreu del mon. fdg/c. castro

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquest és l’objectiu de la recent creada Agència de Promoció de Turisme per reposicionar la marca Sitges en els circuits econòmics i turístics, tant a nivell nacional com internacional. Per l’alcalde, Jordi Baijet, es tracta “de fidelitzar els usuaris” a “una marca de prestigi, com és Sitges, oferint una oferta diversificada basada en criteris de qualitat i excel•lència”. D’aquí que es vulguin impulsar campanyes de promoció internacional “per mostrar el ventall de possibilitats que ofereix la nostra vila”.

Creada per l’Ajuntament, l’Agència tindrà plena autonomia de gestió i un consell general com a òrgan de govern. Al darrera, però, hi ha la implicació i suport de les principals institucions catalanes, com Generalitat, Diputació i el mateix consistori sitgetà, així com la Cambra de Comerç de Barcelona i gremis i associacions empresarials privades. En aquest sentit, es vol promoure aliances estratègiques entre diferents sectors “sovint arraconats i que ara poden participar activament en la presa de decisions”, explica Baijet. La nova Agència de Promoció de Turisme compta amb un pressupost de dos milions d’euros aportats en un 80% per les institucions i el 20 restant per l’empresa privada.


(article publicat al diari AVUI)

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.