PUBLICITAT
28-01-2007 13:08
Aquest és lobjectiu de la recent creada Agència de Promoció de Turisme per reposicionar la marca Sitges en els circuits econòmics i turístics, tant a nivell nacional com internacional. Per lalcalde, Jordi Baijet, es tracta de fidelitzar els usuaris a una marca de prestigi, com és Sitges, oferint una oferta diversificada basada en criteris de qualitat i excellència. Daquí que es vulguin impulsar campanyes de promoció internacional per mostrar el ventall de possibilitats que ofereix la nostra vila.
Creada per lAjuntament, lAgència tindrà plena autonomia de gestió i un consell general com a òrgan de govern. Al darrera, però, hi ha la implicació i suport de les principals institucions catalanes, com Generalitat, Diputació i el mateix consistori sitgetà, així com la Cambra de Comerç de Barcelona i gremis i associacions empresarials privades. En aquest sentit, es vol promoure aliances estratègiques entre diferents sectors sovint arraconats i que ara poden participar activament en la presa de decisions, explica Baijet. La nova Agència de Promoció de Turisme compta amb un pressupost de dos milions deuros aportats en un 80% per les institucions i el 20 restant per lempresa privada.
(article publicat al diari AVUI)
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT