Vegueria del Penedès

FLASH

La Diputació de Barcelona concedeix a l’Ajuntament de Sitges un espai lúdic per a la gent gran que s’instal·larà al Parc del Rocà


VD

05-02-2007 23:38

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els Espais Lúdics per a la gent gran són uns circuits amb petits exercicis per treballar diferents parts del cos, tant les cames, els canells com els braços. A més a més, hi ha la possibilitat de compartir aquests exercicis amb d’altres persones.

Aquests es podran fer de manera individual, aprofitant una passejada, o amb la supervisió d’una persona de l’Ajuntament de Sitges, que oferirà una sèrie de classes al mateix espai lúdic uns determinats dies de la setmana.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.