FLASH
07-02-2007 23:20
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
LAjuntament de Vilanova i la Geltrú informa que, a partir del dilluns 12 de febrer i durant quatre mesos, no es podrà accedir al lateral destinat a aparcament del parc de Ribes Roges, a causa de les obres de reurbanització en aquest sector. Tanmateix, durant aquesta setmana es realitzaran treballs previs que poden ocasionar afectacions a la zona, amb la col·locació de tanques i casetes destinades a les obres.
Els treballs contemplen la construcció dun nou vial destinat a la circulació de vehicles, així com lampliació del pont que creua el torrent de Sant Joan. Aquestes obres són prèvies als treballs de reurbanització de la façana marítima, que siniciaran després de la temporada estival.
PUBLICITAT
PUBLICITAT