FLASH
22-02-2007 Última revisió: 01-09-2017 12:52
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
A un quart d'una del migdia, els tècnics d'Adif van reestablir el servei ferroviari en el tram que hi ha entre Garraf i Gavà, on es va produir l'avaria unes quantes hores abans. Segons ha informat, entre les 5.40 i les 7.55 hores, el servei ferroviari s'ha vist interromput entre les estacions de Gavà i Sitges per falta de tensió elèctrica entre Garraf i Castelldefels. A partir d'aquella hora, es va poder habilitar una de les línies de rodalies per habilitar el pas alternatiu de trens, encara que els caos ja s'havia fet amb la línia de Vilanova.
La incidència ha provocat retards de fins a una hora, encara que Renfe assegura que la mitjana d'espera dels usuaris a patir de les vuit del matí era de 20 minuts. El cert és que la casualitat ha fet que aquesta anomalia coincidís amb una de les jornades més caòtica de la comarca, ja que és habitual que després d'una nit de carnaval a Sitges es produeixin gran aglomeracions de públic a l'estació a l'espera d'un tren cap a l'àrea metropolitana.
A partir del reestabliment del servei, s'ha anat recuperant la normalitat progressivament, encara que els trens de mitjana i llarga distància han hagut de ser desviats per la línia de Vilafranca.
Segons s'ha pogut saber, Adif i Renfe han obert una investigació per determinar les causes exactes d'aquesta nova avaria, ja que no es descarta cap hipòtesi, ni tan sols l'intent de sabotatge.
PUBLICITAT
PUBLICITAT