DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

Sitges tem una vaga encoberta de la Policia local


Bernat Deltell

22-02-2007 22:19

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

L’Ajuntament de Sitges ha obert un expedient informatiu a alguns agents de la Policia Local que no es van presentar al seu lloc de treball a causa d’una indisposició. Aquesta situació es va produir diumenge a la nit, durant la celebració de la tradicional i multitudinària Rua de la Disbauxa, i es va repetir també dimarts amb la rua de l’Extermini, un dels actes principals del Carnaval d’aquesta població del Garraf. Tant en un cas com en l’altre els agents de la Policia local que havien de fer les tasques de vigilància van avisar de la seva indisposició amb només 30 minuts d’antelació, tal i com marquen les normes, segons asseguren fonts de l’Ajuntament.

Així mateix, des del consistori sitgetà es vol deixar clar que “els que van dur a terme el que nosaltres considerem una protesta encoberta van ser el 40% dels efectius que aquests dies estaven cridats a exercir les tasques de vigilància durant la celebració de les rues de Carnaval”. Al darrera d’aquesta actitud dels agents hi hauria una mesura de pressió encoberta a causa de l’actual negociació del conveni col•lectiu. Per suplir les baixes es va haver de demanar més efectius de la Guàrdia Civil per reforçar la vigilància durant la celebració dels principals actes de Carnaval. A tot això, el Partit Popular, a l’oposició, ha denunciat la situació de caos en què es troba la plantilla de la Policia local a causa de la creixent inseguretat que hi ha en algunes urbanitzacions del municipi. Per això, demanen un augment esglaonat de la plantilla que en l’actualitat és d’una setantena d’efectius.

(Article publicat al diari AVUI)

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.