Vegueria del Penedès

FLASH

El DPTOP i els alcaldes de Vilanova, Sitges, Vilafranca i Barcelona insten al Ministeri de Foment a tenir una reunió per tractar les últimes incidències de Rodalies


VD

25-02-2007 20:25

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El DPTOP i els alcaldes també han demanat al Ministeri de Foment explicacions sobre les solucions adoptades per pal·liar aquestes incidències i el funcionament del sistema d’informació i transport alternatiu que s’ha dut a terme aquests dies.

D’altra banda, el DPTOP ha reclamat convocar la Comissió de seguiment del funcionament de rodalies per tal de reimpulsar, accelerar i potenciar les inversions i les mesures previstes en el pla de xoc que està desenvolupant el Ministeri de Foment per reduir al màxim les incidències que es produeixen i evitar les situacions que s’han reiterat aquesta setmana.

Des de DPTOP, s’insisteix en l’acceleració de les obres de les vies i les catenàries, així com en l’arribada de nous trens.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.