DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

Guanyadors del concurs fotogràfic “Dones fent món”


FOTOÌTACA

12-03-2007 22:04

Obra guanyadora del segon premi del concurs fotogràfic “Dones fent món”. foto: Mar Bernat

El passat dia 8 de març de 2007 va tenir lloc el lliurament del 10è. concurs fotogràfic “Dones fent món” organitzat pel Col·lectiu Fotogràfic Fotoítaca de l’AV de Sant Joan i l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

Els guanyadors d’aquest anys van ser: el primer premi, Oscar Vidal Redondo; el segon premi, Mar Bernat Rifà i el tercer premi, Manuel Delgado Luque. El premi d’autor jove va recaure en Sònia Guinovart Marques.





A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.