SANT PERE DE RIBES
28-03-2007 12:59
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
De fet, a part del Pla de Millora Urbana de la Cervereta que contempla aquesta obra, lobertura del carrer Pere II ja es preveia en el planejament marc de lactual Pla de Millora Urbana, que és el Pla General dOrdenació Municipal de Sant Pere de Ribes, aprovat definitivament el 18 de juliol de 2001.
La previsió és que aquesta actuació urbanística es dugui a terme al llarg daquest any, donat que actualment el tram entre Federico García Lorca i el carrer Andalusia es troba sense urbanitzar i cal consolidar aquest vial per afavorir la connexió nord-sud del barri en aquest punt.
Un cop presentat els veïns es procedirà a fer els tràmits corresponents per a la seva realització. Es preveu que el projecte saprovarà inicialment al mes dabril. Després de lexposició pública, el mes de maig passarà a aprovació definitiva i, posteriorment, al juliol es durà a terme el procés de contractació de les obres. Amb tot, linici de la urbanització daquest tram de carrer serà al setembre o octubre.
De la mateixa manera que sha fet en daltres actuacions similars (com la de Sant Jordi Almogàvers - Plaça Ramon Mir), la voluntat de lequip de govern és la de mantenir reunions periòdiques informatives a títol de comissió de seguiment, per a que conjuntament amb lajuntament els veïns puguin seguir el desenvolupament de les obres.
Tot i que és aviat per donar una xifra aproximada del cost de la urbanització del carrer Pere II, es calcula estimativament que el pressupost rondarà els 100.000 euros, dels quals 41.567 euros estaran finançant per una subvenció del PUOSC.
PUBLICITAT
PUBLICITAT