PUBLICITAT
SITGES
22-05-2007 22:28
La trobada reunirà entre les deu del matí fins a les vuit del vespre des dinvestigadors fins a responsables de les institucions públiques, passant per editors i mitjans de comunicació. Partint de lexemple de La Xermada com a publicació de cultura popular, sabordaran qüestions com el paper dels editors, els nous formats de coneixement com Internet, el suport de les institucions públiques, la cultura popular com a fenomen de masses, la projecció mediàtica dels castells o la manera dapropar-se a la cultura popular dels mitjans de comunicació generalistes. Els participants de la jornada podran visitar lendemà, 3 de juny, lAplec de la Trinitat per veure una mostra de la cultura popular sitgetana en plena vigència.
Les persones interessades en participar en la I Jornada de Cultura Popular i Mitjans de Comunicació poden enviar fins el 28 de maig les seves dades al correu electrònic cultura@sitges.cat, o bé es poden inscriure el mateix dia de la jornada a lAntic Escorxador. La inscripció és gratuïta i dóna dret a intervenir en les jornades i rebre tot el material informatiu, així com les intervencions que apareixeran editades posteriorment en un quadern commemoratiu.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT