SITGES
05-06-2007 22:58
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els ponents també van reconèixer la dificultat de situar la cultura local en els grans mitjans de comunicació. Segons els especialistes cal pensar en les beneficis que aporta Internet i els que poden donar les institucions públiques. Lexemple que es va posar sobre la taula va ser el fenomen dels castells i la seva projecció mediàtica a partir dels anys 80.
En el marc del desè aniversari de La Xermada, la revista municipal de cultura popular, es va organitzar aquesta I Jornada de Cultura Popular i Mitjans de Comunicació, durant la qual es van abordar qüestions com el paper dels editors, els nous formats de coneixement com Internet, el suport de les institucions públiques, la cultura popular com a fenomen de masses, la projecció mediàtica dels castells o la manera dapropar-se a la cultura popular dels mitjans de comunicació generalistes.
Finalment, els participants daquesta trobada van poder assistir a lendemà a lAplec de la Trinitat per veure in situ una mostra de la cultura popular sitgetana en plena vigència.
PUBLICITAT
PUBLICITAT