Vegueria del Penedès

SITGES

L’Agència de Promoció de Turisme de Sitges posa en marxa iniciatives per millorar la qualitat del servei


VD

12-06-2007 12:41

El proper 15 de juny entra en funcionament un nou punt d’informació a l’estació de Renfe

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquestes accions van encaminades a que els visitants coneguin l’oferta actual i vulguin tornar properament. D’aquesta manera s’inicia una estratègia orientada a fidelitzar els clients i a convertir-los en prescriptors de la vila.

Per aconseguir-ho, un dels eixos d’actuació és l’atenció al visitant. Durant l’estiu es reforçaran els punts d’informació, passant dels dos actuals a tres.

Així, hi haurà un nou punt d’informació fix a la plaça Eduard Maristany, davant de l’estació de RENFE. D’aquesta manera hi haurà tres punts d’atenció al turista: un a l’oficina situada a l’Oasis, un segon a La Fragata inaugurat l’any passat i aquest tercer a l’estació de tren.

Els amplis horaris cobriran tots els dies de la setmana, tant de matí com de tarda. Des dels punts d’informació es dóna tota la informació necessària per moure’s per Sitges amb comoditat: plànols, guies de turisme cultural i turisme actiu, i informació de l’agenda d’activitats i el calendari festiu.

A més, són un punt de venda de varis productes com places hoteleres a través de la central de reserves, el Catalunya Bus Turístic, el Barcelona Bus Turístic, rutes guiades com la dels Americanos i la malvasia, i entrades als museus.

Paral·lelament, des de l’Agència de Promoció, s’ha treballat en un pla de millores de les platges. L’empresa certificadora Applus ha atorgat la certificació ISO 14001 a les platges de Les Botigues, Garraf, Balmins, Sant Sebastià, La Ribera i La Barra.

Aquesta ISO representa el reconeixement a una gestió global, que inclou la neteja, el condicionament dels espais, el salvament i el socorrisme, i d’altres serveis. La ISO 14001 promou la gestió ambiental i millora constant de les platges, ja que la renovació

de la certificació s'aconsegueix amb una auditoria anual que verifica l’adequació de les instal·lacions, la qualitat de les aigües de bany i la sorra, els serveis, i la gestió de residus.

Un altre dels reclams és el Catalunya Bus Turístic que visita la vila després de passar per les Caves Codorniu i les muntanyes de Montserrat. Aquest any, com a novetat, totes aquelles persones que arriben a la vila amb el bus turístic, tenen inclòs en el preu del tiquet una visita guiada, la Ruta dels Americanos.

A més, el tiquet també inclou descomptes per a activitats culturals, per al comerç i per a la gastronomia de Sitges. A aquesta visita s’hi pot afegir tothom que ho vulgui al preu de 3 euros i els tiquets es poden comprar a les oficines d’informació de Turisme de Sitges.

La ruta surt de davant de l’oficina de turisme de l’Oasis, cada dia de dimarts a diumenge a les 18 hores. Finalment, l’Agència de Promoció i el Gremi d’Hostaleria han posat en marxa, amb la col·laboració dels hotelers, un sistema d’enquestes per recollir dades i opinions dels turistes.

L’objectiu és poder conèixer el perfil del visitant, saber què pensa de Sitges com a destinació turística i extreure’n quines accions i productes es poden fer per millorar-la.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.