SITGES
12-06-2007 12:41
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquestes accions van encaminades a que els visitants coneguin loferta actual i vulguin tornar properament. Daquesta manera sinicia una estratègia orientada a fidelitzar els clients i a convertir-los en prescriptors de la vila.
Per aconseguir-ho, un dels eixos dactuació és latenció al visitant. Durant lestiu es reforçaran els punts dinformació, passant dels dos actuals a tres.
Així, hi haurà un nou punt dinformació fix a la plaça Eduard Maristany, davant de lestació de RENFE. Daquesta manera hi haurà tres punts datenció al turista: un a loficina situada a lOasis, un segon a La Fragata inaugurat lany passat i aquest tercer a lestació de tren.
Els amplis horaris cobriran tots els dies de la setmana, tant de matí com de tarda. Des dels punts dinformació es dóna tota la informació necessària per moures per Sitges amb comoditat: plànols, guies de turisme cultural i turisme actiu, i informació de lagenda dactivitats i el calendari festiu.
A més, són un punt de venda de varis productes com places hoteleres a través de la central de reserves, el Catalunya Bus Turístic, el Barcelona Bus Turístic, rutes guiades com la dels Americanos i la malvasia, i entrades als museus.
Paral·lelament, des de lAgència de Promoció, sha treballat en un pla de millores de les platges. Lempresa certificadora Applus ha atorgat la certificació ISO 14001 a les platges de Les Botigues, Garraf, Balmins, Sant Sebastià, La Ribera i La Barra.
Aquesta ISO representa el reconeixement a una gestió global, que inclou la neteja, el condicionament dels espais, el salvament i el socorrisme, i daltres serveis. La ISO 14001 promou la gestió ambiental i millora constant de les platges, ja que la renovació
de la certificació s'aconsegueix amb una auditoria anual que verifica ladequació de les instal·lacions, la qualitat de les aigües de bany i la sorra, els serveis, i la gestió de residus.
Un altre dels reclams és el Catalunya Bus Turístic que visita la vila després de passar per les Caves Codorniu i les muntanyes de Montserrat. Aquest any, com a novetat, totes aquelles persones que arriben a la vila amb el bus turístic, tenen inclòs en el preu del tiquet una visita guiada, la Ruta dels Americanos.
A més, el tiquet també inclou descomptes per a activitats culturals, per al comerç i per a la gastronomia de Sitges. A aquesta visita shi pot afegir tothom que ho vulgui al preu de 3 euros i els tiquets es poden comprar a les oficines dinformació de Turisme de Sitges.
La ruta surt de davant de loficina de turisme de lOasis, cada dia de dimarts a diumenge a les 18 hores. Finalment, lAgència de Promoció i el Gremi dHostaleria han posat en marxa, amb la col·laboració dels hotelers, un sistema denquestes per recollir dades i opinions dels turistes.
Lobjectiu és poder conèixer el perfil del visitant, saber què pensa de Sitges com a destinació turística i extreuren quines accions i productes es poden fer per millorar-la.
PUBLICITAT
PUBLICITAT